Concurs – Giveaway – 7 – 31Ianuarie – la implinirea a 5 ani

Pentru ca anul trecut, in Decembrie, am implinit 5 ani, m-am gandit sa incep o noua etapa, cu un Giveaway din Colectia Constelatii. Regulile sunt simple: LIKE pentru pagina de Facebook: https://www.facebook.com/Wired.Stones.by.Daciana , LIKE si SHARE pentru fotografie: on.fb.me/1hw8QQD  si puteti castiga colierul prezentat.

Daca nu aveti un cont de Facebook, imi puteti spune si voi gasi o solutie ca sa puteti participa🙂

Because last year, in December, I had 5 years of activity, I thought about starting this year with a Giveaway from the Constelation Collection. The rules are simple: LIKE my Facebook page: https://www.facebook.com/Wired.Stones.by.Daciana, LIKE and SHARE the photo: on.fb.me/1hw8QQD  and you can win the following necklace.

If you don’t have a Facebook account, let me know and I will find an alternative for you to take part in this🙂

Giveaway de 5 ani

Leave a Reply

