Cercei pentru persoane fara gauri in urechi

Demult am gasit o metoda noua sa fac cercei pentru persoane fara guri in urechi si mi se pare extrem de interesant cat de frumos pot sa arata si cat de altfel si nou. Sistemul meu e mult mai comfortabil decat cel al cerceilor cu brate de prindere sau al clipsurilor.

Totul a inceput la un targ Homemade Fair din 2009, cand o fata din Cluj m-a rugat sa gandesc un astfel de sistem. Atunci cand l-a gasit mi-a venit ideea sa-l patentez si am inceput acum procesul.

Intr-un final, ii prezint aici pe toti carora am apucat sa le fac o fotografie.

Formele pot fi variate, modelele sunt infinite, la fel ca si ideile pentru acesti cercei. Tendintele pot fi clasice, pe ideea cercel cu surub sau atarnator sau de povesti cu elfi, pe ideea de earcuf, trebuie doar sa imi spuneti ce doriti.

MATERIALE: sarma argintata sau de argint, pietre seipretioase, cristale, sticla

22 thoughts on “Cercei pentru persoane fara gauri in urechi

  1. Buna. Am si eu o intrebare : ce inseamna “Atunci cand l-a gasit mi-a venit ideea sa-l patentez si am inceput acum procesul.” Pentru ca eu fac ear cuffs si ear wraps din 2010. Si de altfel in afara s-au facut cu mult timp inainte. Este un stil de bijuterii. Este ca si cum ar patenta cineva bratarile pe sarma cu memorie. Poate nu am inteles eu bine ceea ce ai scris. Sper.

    • In primul rand m-am uitat acum peste sistemul tau de prindere si e total diferit de al meu, in al doilea rand am o fotografie cu primul meu cercel de acest gen din 2009 si cateva mailuri care pot sa ateste faptul ca ii fac de atunci. M-am hotarat sa nu postez ideea in 2009, pentru ca era originala si nu vroiam sa apara si alte copii pana nu eram sigura ca am banii pentru un patent. Imi pare rau ca te-ai suparat atat de tare, dar e ca si cum eu m-as supara ca tu ti-ai schimbat brusc numele in Dacian moon, dupa ce ne-am cunoscut🙂

  2. nu mi l-am schimbat dupa ce ne-am cunoscut. ci dintr-un motiv strict personal. a fost mai mult o alternativa la Bendis, care este Zeita Lunii la daci. dar nu asta e problema. oricum, ideea nu iti apartine pentru ca in afara se fac de foarte mult timp. iar eu nu copiez. oricum, nu aveam cum sa iti iau ideea de vreme ce nu ai postat-o… si mi se pare normal sa ma supar cand patentezi ceva ce mai fac si altii.

    • Patentul nu e pentru inafara, e pentru Romania si sincer nu stiu ce fac acum altii. Ceea ce stiu sigur e ca in 2009 am cautat ceva asemanator si nu am gasit nicaieri, tocmai ca sa fiu sigura. Ideea mea a venit, in mod simplu si cumva amuzant, de la apartul de auzit al persoanelor surdomute.

      Nu te-am acuzat ca mi-ai luat ideea, in nici un caz. Nu mi se pare ca reiese asa ceva din cuvintele mele, precizarea momentului in care am inceput sa fac acest tip de cercei era o precizare normala, care venea ca raspuns la comentariul tau anterior.

      • in 2009 nu facea nimeni. de atunci au trecut cativa ani. lucrurile se mai schimba. iar patentare inseamna ca nu mai are nimeni voie sa faca acest stil de cercei in afara de tine. ceea ce nu mi se pare fair.

      • Nici mie nu mi s-a parut fair sa astept sa am bani pentru unul, dar oricum, repet, ce faci tu si nu doar tu, sunt stilul de earcuf/earwrap cu prindere cum purtam eu acum 12 ani cand eram in liceu, nu ce am facut eu in 2009 si de atunci incoace. Chiar astept exemplul de la noi care sa foloseasca acelasi sistem (pentru ca de multe ori tonul dintr-un text se intelge gresit, nu sunt ironica, sunt curioasa)

  3. ei, oricum, eu iti doresc succes. concurenta insa ne ajuta sa crestem, sa devenim mai buni in ceea ce facem, sa evoluam. eu m-am bucurat cand au inceput sa apara si alti ear cuffi pe breslo, de exemplu. exact din acest motiv🙂

    O zi frumoasa si creativa.

    • Concurenta ne ajuta sa crestem atunci cand e loiala, atunci cand celalalt face ceva nou, interesant, care te face sa vrei sa faci ceva si mai interesant. Din pacate in Romania oamenii sunt din ce in ce mai disperati sa faca bani, nu arta si e foarte greu sa-ti vezi lucrurile copiate punct cu punct, cum am patit-o de n ori nu doar eu, de aceea vreau sa fac acest pas, e unul din putinele moduri de a proteja ceva. Nu il fac ca sa interzic celor care au facut asa ceva deja, ci ca sa opresc copierea in masa, macar a unui set de produse, de catre oameni fara scrupule.

    • Sincer ma bucur ca ai spus ce ai spus si sfarsitul conversatiei demonstreaza ca se poate rezolva un inceput de conflict, fara ca oamenii sa-si dea in cap, daca se poarta o discutie clara si fara cuvinte aruncate aiurea.

      • da. se poate rezolva doar ca eu nu voi mai putea face alti cercei ca aceia cu aripioara, pentru ca sunt patentati… ei, nu-i problema, exista n variante, atata timp cat nu se mai gandeste cineva sa le patenteze…😛

  4. Mi-am facut gauri in urechi la o varsta matura…cum folosesc cerceii de aur, mi se irita urechile si trebuie sa ma tratez cu baneocin…ca sa-mi revin…sa-nteleg ca nu pot purta niciodata cercei din aur, ca am alergie?

    • Nu sunt medic ca sa dau un diagnostic, dar pot spune ca multa lume are alergie la diferite metale, fie aur, fie argint, fie alama sau curpu. Daca iritatia respectiva se repeta, e posibil sa fie o alergie si alergiile sunt pentru toata viata, din pacate.

  5. V-as fi putut scrie pe mail, dar ar fi ramas numai intre noi doua, iar eu chiar as dori sa faceti vizibil commentul asta. Am recuperat azi de la posta cerceii si inelul, şi ce sa zic… , am cam ramas fara cuvinte. Cand o sa-mi mai revin o sa caut cuvintele potrivite pentru a va multumi cum se cuvine, dar pana atunci nu pot sa spun decat ca n-am mai vazut pana acum vreo bijuterie atat de paradoxala ca astea: complicate, mari si totodata atat de fine si delicate si de placute la purtare! Aaa, si mai ales “periculoase” (vanitatea e un pacat, dar se simte atat de bine!!!).
    Mi-ati inseninat nu numai ziua, ci jumatatea de an, pe putin!

    • Nici nu aveti idee ce zi proasta am avut. Cu vesti si evenimente multe, de diferite naturi. Si acum stau si ma gandesc cat ajuta un compliment asa mare si frumos si din tot sufletul. Tare mult multumesc si sper sa-i purtati cu drag!

  6. Bună, poate mă poți ajuta. Nu știi de unde aș putea face rost de cercel pentru ureche fără să fie nevoie să îmi facă gaură ( sunt băiat și logic că băiat fiind nu suport acele :)) )? Și cât m-ar costa? Nu îmi trebuie ceva scump. Mulțumesc anticipat!
    P.S.: Locuiesc în București.

Leave a Reply

