Intamplari de martisor :)

Imi place sa vand martisoare pentru ca publicul care le cumpara e cel mai variat din cate am si din interactiunea cu oamenii inveti multe.

Exista intamplari negative:

  • doamna care se dadea arhitecta, bine imbracata si aranjata, si care s-a facut ca-mi plateste martisorul si a spus apoi ca mi l-a platit si nevand martori decat o fetita timida de 15 ani am lasat-o sa plece, sincer nu aveam chef sa ma cert pentru 9lei, deci haina nu face pe om;
  • specifica tiganca, care incerca sa ma excrocheze de 100 de lei cerand ceva de la mine de pe panou si apoi renuntand si noroc cu Jozsi, care e marea mea garad de corp, inalt ca bradu si lat in spate😀 , deci e bine sa nu fii singur si sa ai ajutor;
  • oamenii care incearca sa-mi copieze lucrurile, pentru ca vad ca imi merge bine si care nu inteleg ca eu Nu am inceput sa fac bijuterii in dorinta de a face bani din asta si acest lucru conteaza foarte mult;

si o groaza de intamplari pozitive:

  • zecile de oameni care au venit sa cumpere in special de la mine, dintre care pe multi nu i-am vazut demult: colegi de scoala, de oras, de facultate, profesori, oameni care ma stiau din auzite, din povestile altor, de pe facebook, de pe blog;
  • faptul ca am avut o vecina amuzanta si cu care se putea vorbi;
  • interviul de la Analog care a avut un efect mai mare decat scontat;
  • oamenii noi, interesanti pe care i-am cunoscut (daca as face lista ar arata ca si cea a lui os Carciun🙂 )
  • oamenii care au venit sa cumpere si de cate doua, trei ori;
  • sistemul meu de preturi cu care am facut pe toata lumea sa zambeasca;
  • porumbeii care mi s-au urcat in cap (la propriu), pentru ca le-am dat de mancare
  • panoul meu aproape gol;

deci per total e bine si am ales sa zambesc pe final🙂

Sa inceapa deci primavara!

Leave a Reply

