Unii romani inseala si la martisoare

Nu inteleg sincer cum putem sa ne refacem imaginea ca si popor cand un simplu element care ar trebui sa aduca bucurie tuturor, este prezentat intr-un mod eronat? 

Ca sa va explic simplu: exista oameni care ar face orice ca sa isi vand produsul chiar si in randul vanzatorilor de martisoare si care in concluzie, ofera informatii false, vanzand martisoare,  asa zise de argint, cand de fapt ele sunt doar argintate.  Singurul lucru care mai ramane, ar fi sa zica si ca plasticul ordinar din martisoare, este cristal Swarovski!

Cred ca exista destui oameni care nu se vor gandi ca cineva ii inseala si vor cauta chilipiruri. Desi erau chiar langa mine, eu nu am observat ca erau prezentate ca argint, cand pretul mie imi spune altceva, avand in vedere experienta mea de patru ani.

In cazul in care va intrebati, am verificat. Am rugat prietena care mi-a adus informatia, sa-mi cumpere unul si am aplicat urmatoarea metoda de verificare simpla: se indeparteaza stratul de suprafata a sarmei prin razuire, daca sarma care apare are nuanta rosiatica, e doar placat.

Pentru anul urmator luati in considerare pretul si uitati-va la sarma. Daca e prea stralucitoare (stralucire tip oglinda) si nu are o tenta mai mata un pic, exista posibilitatea sa nu fie sarma de argint.

Deci aveti grija cand cumparati un martisor de argint si cantariti bine cine vi-l vinde.

Leave a Reply

