New and vintage

Aceasta agata mi-a cumparat-o mama, demult. Nici ea nu stiu daca isi mai aduce aminte. Am pastrat-o si desi nu aveam cum sa trec sarma prin ea, fiind intacta, am reusit sa o prind cu fire aurite, impletite intr-o plasa de pescar.

Imi place faptul ca nuantele din ea sunt diferite, in functie de cum cade lumina. Elementul vintage aurit este de prin 1970-1980, cand erau la moda astfel de piese si cumva mi-a zburat gandul la el cand am terminat impletitura.

Pandantivul rezultat se poate purta pe lant de aur lung sau scurt si imi place ca are un aer diferit.

One thought on “New and vintage

Leave a Reply

