Vernisaj de expozitie :)

Prima surpriza de an nou, care sper sa fie de bun augur🙂

Va invit cu drag la vernisaj.

Răvaşe e o expoziţie care are foarte multe accente personale, pentru ca am pus în piesele prezentate mai mult decat imaginaţia pe care o necesită design-ul de obiect, am pus cuvinte, idei, imagini care m-au definit sau au definit o stare, a mea sau a celor din jur.
Am învăţat de mică, faptul că obiectele au o poveste şi am dorit să includ povestea clar, palpabil, în bijuteriile pe care le-am creat.
Fiecare obiect poate fi personalizat, fiecare răvaş putând purta povestea altcuiva: o scrisoare de dragoste, o fotografie foarte dragă, un text interesant, o schiţa, orice poate fi trecut pe hârtie.

Vernisajul va avea loc miercuri, 2 februarie, la ora 19.
Expoziţia poate fi vazută în toată perioada 2 -23 februarie 2011 în Libraria Cărturesti de pe strada Mercy nr. 7, Timişoara.

Leave a Reply

