Luna Refacerilor

ACEST ARTICOL NU E ULTIMUL APARUT, DAR EU AM ALES SA APARA PRIMUL, PENTRU A FI INFORMATIV. PENTRU NOUTATI DERULATI IN JOS

Luna aceasta imi puteti cere sa refac orice model de pe site si o voi face, fara nici un fel de adaos, atat vreme cat:

  • mai am in stoc pietrele respective
  • nu mi s-a cerut ca modelul sa ramana unicat
  • nu e un model atat de complicat incat sa imi fie foarte greu sa-l refac

Deasemena, puteti cere la un model si alta culoare si voi incerca sa va indeplinesc doleanteleđŸ™‚

O luna Decembrie frumoasa sa aveti

One thought on “Luna Refacerilor

  1. Pingback: Luna Refacerilor - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

