INSCRIERI Cadou de sarbatori sau implinesc 2 ani :)

In curand implinesc 2ani de cand am acest blog si 8 de cand am avut prima incercare de handmade, pe vremea cand acest lucru era doar un vag hobby pentru bani de buzunar, asa ca vreau sa sabatoriti cu mine faptul ca am crescut🙂

Voi, toate clientele pe care le-am avut pana acum, sunteti persoane deosebite. Unele dintre voi revin regulat si de aceea m-am gandit sa rasplatesc aceasta fidelitate cu un mic cadou de sarbatori: un parfum Gucci Envy me de 30 de ml

REGULA ESTE SIMPLA: – daca mi-ati facut mai mult de doua comenzi/ati cumparat in general de mai mult de doua ori de la mine, asta pe tot parcursul celor doi ani de cand realizez bijuterii, tot ce trebuie sa faceti este sa imi scrieti (un mail sau un comentariu), iar eu va voi aloca un numar.

Va puteti inscrie pana pe data de 14.12. Tragerea la sorti se va face in data de 15.12 la orele 12. Voi incerca sa o fac live, cu ajutorul site-ului http://www.random.org/

Se iau in considerare ca a treia comanda, inclusiv comenzile realizate pana in data de 10 Decembrie.

3 thoughts on “INSCRIERI Cadou de sarbatori sau implinesc 2 ani :)

  1. Pingback: Cadou de sarbatori - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Draga Daciana, de cite ori ma uit pe site/ul tau imi doresc sa comand toate bijuterile pt ca sunt superbe. Din pacate comenzile pe care le/am facut nu au fost pt mine, dar cele care le/au primit au fost foarte incintate.Si inca ceva, sper sa nu te superi, as fi preferat sa pui la bataie un set de bijuterii facute de tine decit parfumul🙂

    • Multumesc mult de aprecieri. Cat despre ultima afirmatie nu am de ce sa ma supar, din contra, ma simt onorata🙂
      Va veni si timpul unui concurs care sa aiba ca premiu un set de bijuterii de la mine, dar acum am alte proiecte pe rol.
      Un Decembrie cat mai frumos.

Leave a Reply

