Cel mai frumos cadou

… pe care puteam sa-l primesc a aparut Duminica ce tocmai a trecut si mi-a fost pus in brate de Iulia. (pe ea o gasiti pe http://www.viajoa.ro si a fost organizator al Festivalului NAMASTE India)

A fost o totala surpriza. Nu era nici un fel de ocazie speciala si nici nu spusesem ca doresc asa ceva. Dupa ce am plecat de la ea si m-am urcat in autobus, nu m-am putut abtine si am inceput sa rasfoiesc albumul. Am zambit tot drumul. E extraordinar! Plin de culoare si de idei de combinat si de invatat. E o micuta encicolpedie nu doar de bijuterie ci si de cultura, cu fotografii de o calitate ireprosabila (albumul are aprox 35x35cm si 255 de pagini) Unde mai pui ca imi voi imbunatatii si Franceza cu aceasta ocazie🙂

Mai jos puteti sa rasfoiti si voi printre cele 9 imagini care vi le ofera site-ul de prezentare:

Leave a Reply

