Interviu-contrainterviu

În urmă cu o săptămână si ceva, ediţia online (de Timişoara) a cotidianului ”Adevărul” publica un interviu cu şi despre mine. Cuvintele mi-au fost rastalmacite si fraze au fost adaugate, deci din motive obiective am preluat contrainterviul pe care mi l-a luat Marian Gorun de pe Facut de mana, caruia ii multumesc.

În principal, aş vrea să ating punctele care mi s-au părut schimbate:

  • “Tânăra şi-a descoperit pasiunea pentru crearea obiectelor unicat în urmă cu câţiva ani, când a început să confecţioneze diverse podoabe pentru prietene şi cunoscuţi” –

Am început să creez obiecte pentru mine, dintr-o întâmplare, acum 8 ani şi apoi le-am vândut într-o galerie de artă, de abia apoi ajungând să fac obiecte pentru prieteni şi familie.

  • “Concurenţa pe această linie este destul de redusă, pentru că majoritatea meşterilor lucrează cu aur în România”

”pe partea de handmade, în schimb, există concurenţă şi bine că exista pentru că diversitatea te face să vrei să fii mai bun şi mai interesant şi să aduci ceva nou.”

  • “Deşi am absolvit Facultatea de Arhitectură, nu cred că rezist să fac faţă birocraţiei infernale pe care o presupune acest job”

Am spus că, din păcate, în arhitectură partea de birocraţie şi partea de creaţie sunt cam egale şi nu ştiu dacă aş putea să o suport pe prima într-o asemenea cantitate.

  • “Pentru clienţii străini care vin în România trebuie să pui totul la punct, iar birocraţia din România, care trebuie “unsă” în permanenţă, este prea sufocantă pentru mine.”

Nu am spus fraza asta niciodată şi, în afara de asta, mi se pare o frază care nu-şi are locul şi nu are legatură cu nimic.

  • “Îmi plac oamenii inventivi, care ştiu să facă bani din orice. În special cei care au o pasiune şi învaţă să scoată bani din acea pasiune. Sunt tot mai mulţi tineri care învaţă să se specializeze pe domenii de nişă şi să îşi câştige banii de la un public restrâns, dar educat.”

Îmi plac oamenii inventivi care ştiu să câştige din pasiunea lor, tocmai pentru că făcand ceea ce le place, fac lucrurile bine. Părerea mea e că cine va face un lucru doar pentru bani va sfârşi prin a-l face mult sub standarde.

Mă deranjează că m-a făcut să par extremista. A notat multe lucruri, dar corect ar fi fost să înregistreze conversaţia cu acordul meu, ca să nu existe mai apoi discrepanţe în atât de multe detalii.

3 thoughts on “Interviu-contrainterviu

Leave a Reply

