Sneak peak preview

Natura eterna © Copyright Daciana Cuc

Am ales sa ma inspir din natura pentru ca am crescut cu ea extrem de aproape si deci este unul din elementele care ma reprezinta cel mai bine si care imi este cel mai drag.

Ivy - colier © Copyright Daciana Cuc si Institutul Cultural Roman

Colectia mea este exact ceea ce spune titlul, dorinta de a pastra natura eterna, de a prinde esenta unei flori, unei frunze, unui element natural in designul unei piese de bijuterie, care pare sa creasca si sa se extinda, ca si cum ar fi vie, desi materialul este unul durabil, etern, rezistent.

Datorita faptului ca folosesc fire de sarma bratarile si colierele se muleaza suav dupa formele persoanei care le poarta, cercei se extind pe intreaga ureche, inelele sunt buchete la purtator, designul este unul impletit, organic. Deasemenea, lipsa de falsitate a culorilor pietrelor semipretioase face ca elementele sa se integreze si mai bine in ideea de natura.

Dupa parerea mea colectia e extrem de feminina, incadrandu-se, simt eu, in nisa de arta purtabila, ce va aduce un zambet pe buzele oricui.

Alaturi de mine va expune Eugenia http://bohemiansin.blogspot.com/

Articolul scurt pe subiect il gasiti aici: http://www.icr.ro/praga/evenimente-1/noaptea-muzeelor.html

5 thoughts on “Sneak peak preview

Leave a Reply

