Dragonfly forest

Magia copacilor, de care am uitat si care ma faceau sa uit de lume, culcata pe iarba moale, cu ochii spre cer. Miros de pamant curat si de aer proaspat, tare, care imi invada plamanii. Si toate astea intr-un set verde.

Materiale: Jad, fire de sarma argintata si elemente din argint tibetan. Modelul se poate realiza si pe argint la un alt pret

Materials: silver plate wire, jade and tibetan silver elements. Available in Silver for a different price

One thought on “Dragonfly forest

  1. hey. nu stiu daca ma mai tii minte – stateam vis-a-vis de tine la martisor in centru…Colega de suferinta la arhitectura😀 anyway…nu stiam in alta parte unde sa iti dau un comment asa ca i-am dat click pe ultima postare. care btw este nemaipomenita. mai nou, inspirata fiind de atata lumea care creeaza in jurul meu :)) mi-am facut si eu un blog. inca sunt la inceput pentru ca febra m-a apucat atunci, la martisor (bata-l norocu). Arunca o privire daca ai timp si spune-mi ce parere ai, pentru ca tu deja esti profi in bijuterii si eu sunt boboc si as avea nevoie de o corectura-doua sa stiu daca sa merg mai departe sau sa ma las pagubasa :)) Te pup
    Ruxy

Leave a Reply

