Concurs pentru bloggeri

Pentru cei care nu au observat acest link, el se afla in partea de sus a ecranului din data de 19februarie.

https://dacianadax.wordpress.com/concurs-pentru-bloggeri-update/

Pana in data de 20 Februarie ar trebui sa am datele despre castigatorii concursului. Oricum o sa fiti primii care vor afla :)

Pentru ca toata lumea a primit, oricum, multe cadouri in decembrie si pentru ca ianuarie e o luna destul de anosta din punctul asta de vedere, m-am hotarat sa fac acum un concurs pentru bloggeri cu un premiu interesant (poate chiar 2).

Edit: In urma unei discutii am ajuns la ideea de subiect mai restrans si poate chiar mai interesant.
  • Scrieti despre o bijuterie/un obiect care va e drag, la care tineti dintr-un motiv sau altul. Un obiect cu poveste, oricare ar fi ea. Povestile nu trebuie sa fie neaparat adevarate, dar trebuie sa fie intersante din punct de vedere literar.
  • La sfarsit veti scrie ca povestea voastra participa la concursul de bijuterii de pe blogul meu si veti adauga un link catre acesta.
  • Imi veti trimite link-ul ca si comment/trackback la acest post
  • Daca vi se pare interesant ce vedeti la mine pe blog ma puteti adauga in blogroll.
  • Inscrierile se fac pana pe data de 20ianuarie – Dupa mai multe sfatuiri sfatoase🙂 am prelungit termenul pana pe 3Februarie ca sa nu incorsetez atat de tare inspiratia🙂

Premiul il voi acorda la sfarsitul lunii ianuarie si consta intr-o pereche de cercei infrunziti de genul celor de mai jos impreuna cu pandantivul aferent.

Puteti alege culoarea: negru-onix, violet-ametist, verde crud-jad african (asa ca in foto), verde deschis-jad chinezesc, galben miere-aragonit, rosu caramiziu- jasp rosu.

Jurizarea va fi facuta astfel: din toate povestile trimise voi alege 10, pe care le voi da unor oameni care se pricep, mai bine decat mine, la scris. Am trimis cateva mailuri si in functie de raspunsuri voi anunta un juriu in curand.

LE: Va prezint juriul, in oridnea in care mi-au raspuns la mail-uri:

Cristian Sirb – Masa Pustie

Mihaela Butnaru – Masa Pustie

Iren – Mintea de ceai

Marinela Furtuna – Arhipoezie

Rares Petrisor – Push the Button

Dani Mocanu – All here in black&white

Klara Incze – InczeKlara

Criteriile de alegere vor fi pur literare.

Le multumesc mult tuturor si inspiratie la scris. Va astept🙂


21 thoughts on “Concurs pentru bloggeri

  1. Pingback: moartea cerceilor de lut « written in moonlight

  2. uau… ce minunatii faci… in primavara trec prin Timisoara, am sa te caut pentru cateva din ele:)
    am ajuns la tine de la Klara, care a pomenit despre concurs…

    e foarte frumoasa ideea, fiecare creatie si fiecare frumusete are un suflet si o poveste.
    nu stiu daca o sa am inspiratia necesara participarii la concurs, deocamdata te-am trecut in blogroll.

    oricum, in afara concursului, despre bijuteria mea preferata, un granat simplu, nemontat in nimic, pe care il port aproape tot timpul la gat:
    http://scrie-o-poveste.blogspot.com/2009/08/prin-ochiul-dragonului.html
    http://scrie-o-poveste.blogspot.com/2009/06/inima-si-sangele-darurile.html

  3. Pingback: Ador accesoriile haioase! | Lilisor.net: blog personal feminin

  4. Pingback: Cutia de departe « Bits of me…

Leave a Reply

