Macese

Boabe de macese intre fire de sarma argintata

2 thoughts on “Macese

  1. Buna! Sunt o mare fana a bijuteriilor (de fapt, a tuturor accesoriilor) handmade, dar nu am fost niciodata atat de uimita! Bijuteriile tale sunt superbe! Esti extrem de talentata si nu mi-ar ajunge superlativele ca sa laud creatiile tale. Te felicit! Din cate am inteles din pagina referitoare la comenzi, poti livra si in alte orase decat Timisoara, nu?

    • Multumesc tare mult. Ma bucur cand cineva imi apreciaza munca. Da, livrez si in alte orase. Scrie-mi un mail cu ce te intereseaza si iti voi raspunde🙂

Leave a Reply

