Fairy forest

Un set cu tenta art nouveau,  prin prezenta elementelor florale si a formelor curbe. Un set din vremea zanelor pictate si a povestilor din tablouri de Klimt.

One thought on “Fairy forest

  1. Buna Daciana,

    As vrea sa comand eu acest set, daca il mai ai in stoc.
    Am gasit linkul tau pe pagina Andreei Badragan si m-am uitat mult la blogul tau pana sa-mi iau inima in dinti si sa comand, dar iata ca m-am trezit acum, in al 12-lea ceas🙂
    Cum putem sa facem sa il primesc pana pe 31? Nu stiu cum functioneaza posta rapida, pana acum n-am mai comandat nimic de pe net.

    Astept mailul tau.

    Alexandra Bobu

    PS: Craciun Fericit!

Leave a Reply

