Bratara cu poveste

banda

***

Cineva mi-a pus la incercare creativitatea prin fraza: “Vreau cadou pentru baietelul meu de un an, o bijuterie  personalizata, care sa fie la fel de traznita ca si mine.”

Sincera sa fiu…la inceput am avut o retinere si mai multe noduri in stomac. Ganditi-va si voi: ce poti face cu datele de mai sus?

Am avut o groaza de idei uzuale: o zornaitoare, ca si acelea victoriene, jucarii din sarma si alte cele.

Intr-un momet de calm si claritate extrema mi-a venit ideea cu adevarat frumoasa: O bratara care sa aiba ca unic obiect de decoratie o margica realizata din rularea unei benzi de hartie, pe care sa fie scrisa si desenata povestea parintilor lui, povestea lui, transformata in cuvinte de basm

A fost odata un barbat zburator care traia in lumea lui colorata, pentru ca niciunul din oamenii cu picioarele pe pamanat nu il intelegea

Asa incepe povestea inventata de mine din “margica” de pe bratara pe care am impletit-o intr-un model jucaus, din fire de argint 925.

Cu desenele m-a ajutat Bogdan Cojocaru student in anul 3 la grafica.

Intregul rezultat il puteti vedea mai jos. Cadoul a fost format din bratara pusa intr-o cutiuta azurie si dintr-o carticica ce continea intreaga varianta a povestii si desenele mai mari.

***

10 thoughts on “Bratara cu poveste

  1. Pingback: Pandantiv pentru mama si fiica « Wired Stones

Leave a Reply

