Disparitie

Am disparut un pic, in principal la targuri.

Mi-am luat si un pic de vacanta, am avut si comenzi.

Acum voi merge la un nou targ din 14 pana in 20August la Bucuresti. Art Boulevard(click pe afis pt detalii):

Mai jos gasiti multe din obiectele pe care o sa le vedeti la targ si pe langa ele altele asezate in cutiute de catifea rosie🙂 . Daca doriti sa rezervati ceva puteti sa imi scrieti pe mail. De abia astept sa ma reintalnesc cu cativa dintre artizanii pe care ii cunosc deja. De abia astept sa simt in jurul meu atmosfera colorata de targ.Va astept si pe voi!!!

poster_artboulevard_web

1panou

Leave a Reply

